Pisi

Ingyen wcző helyek és fortélyok (egyelőre) Budapesten.

Úgy érzed kurta kreatív vagy?

Van egy bejáratott pisilőhelyed? Esetleg szeretnéd, hogy többen járjanak fel az egy szobás galériás lakásod budijába? Jöhet: szunyoggyula@gmail.com

PisiTérkép - majd


Budik nagyobb térképen való megjelenítése

facebook

Friss topikok

Budapesti Corvinus Egyetem - Fővám tér

2010.12.26. 23:10 Szúnyog Gyula

A patinás bejárton belépve balra fordultam majd jobbra, át az üvegajtókon egy hosszú terembe értem, ahol büfék vannak meg diákok. Hosszan gyalogoltam előre, hugyhólyagomat minden irányból szorongatva. A lépcső után észre vettem a wc-t egy kis beugróban. Berontottam a kimondottan nagy térbe és pisiltem. Semmit mondó feliratok, sekélyes matricák. A papír véletlenül a csuklómhoz ér, mint a smirgli. A hangosan köszönök a portásnak és gyógyítgatom sérült karomat miközben kilépek az ajtón.

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem fővám tér

A bejegyzés trackback címe:

https://pisi.blog.hu/api/trackback/id/tr932540863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása