Pisi

Ingyen wcző helyek és fortélyok (egyelőre) Budapesten.

Úgy érzed kurta kreatív vagy?

Van egy bejáratott pisilőhelyed? Esetleg szeretnéd, hogy többen járjanak fel az egy szobás galériás lakásod budijába? Jöhet: szunyoggyula@gmail.com

PisiTérkép - majd


Budik nagyobb térképen való megjelenítése

facebook

Friss topikok

Budapesti Corvinus Egyetem - Közraktár utca

2011.03.08. 20:56 Szúnyog Gyula

Hallod, gyere már. Kiabálják egymásnak a srácok a Közraktár utcai napsütésben. Engem viszont leköt az egyetem modern épülete. A fotocellás forgóajtó felé haladok, megállok, az egyetemistákat a Californiát és a rengeteg betont bámulom. Az ajtón átérve újra megállok. A szemben lévő bazinagy zöld falon a tanszékeket látom, jobb oldalt pedig pici világító piros pontokat, amik néha egy digitális órává állnak össze, de ezt nem nagyon értettem. Szám becsuktam még mielőtt kicsorogna belőle az olcsó zsömlétől édes nyálam. Wc jobbra és balra is található. Mindkettő tök ugyanolyan. Csempéje tetőtől talpig zöld, egy modern étterem vagy bár mellékhelyiségében érzem magam, ahol hangosan szoktak trónolni az elhízott managerek a egy pár véres steak után. A fülkében állva látom csak, hogy milyen jól passzol a kefe fémszíne a zöldhöz, majd a mosdó feketéjéhez. Csak lassan tudok szabadulni.

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem corvinus fővám tér

A bejegyzés trackback címe:

https://pisi.blog.hu/api/trackback/id/tr582723008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása